2 gyakorlat 2 percben, ha keveset aludtál

A túl kevés alvás bizony meglátszik az arcon, de szerencsére vannak nagyon jó trükkök, amikkel viszonylag gyorsan segíthetünk a helyzeten.

Mindannyiunkkal megesett már legalább egyszer :), hogy nem jutott elég idő alvásra. Nincs mit szépíteni, ha az ember nem 20 éves akkor az látszik is reggel a tükörben. Ilyenkor az arc fáradt, nyúzott, és huzamosabb alváshiány után a szem alatti karikák is megjelennek. Mutatok két egyszerű gyakorlatot, amivel néhány perc alatt felfrissítheted az arcod és enyhítheted a kialvatlanság tüneteit.

Gyakorlatok

1. gyakorlat

Picit nyisd ki a szád, majd az alsó és a felső ajkakat fordítsd rá az alsó, illetve a felső fogsorra. Ezután húzd szét a szád és kunkorítsd fel a szájsarkakat jó erősen (csinálj egy nagy széles vigyort). Közben tartsd az ajkakat a fogakra feszítve.

Húzd az egész arcot fölfelé. Tartsd fenn az orcákat amennyire csak tudod és számolj lassan 10-ig (minden számolásnál told az orcákat egyre följebb). Lazíts néhány másodpercig, majd ismételd meg a gyakorlatot.

2. gyakorlat

Tedd a kisujjak párnáit a szemöldök kezdő pontjához úgy, hogy azok érjenek össze. Ezután a többi ujjbegyet sorban helyezd el a szemöldökök ívén, de hagyj az ujjak között egy kis szünetet. A mutató ujjak a szemöldök végein legyenek. Húzd mindkét szemöldököd fölfelé erősen. Az ujjakkal tarts lefelé, ne engedd, hogy a szemöldök felemelkedjen. Feszítsd fölfelé a szemöldököket egyre erősebben, miközben lassan 10-ig számolsz. Lazíts, majd ismételd meg a gyakorlatot!

Figyelj arra, hogy a szemöldök közötti rész ne ráncolódjon és ne grimaszolj a gyakorlatok közben.

Ha szeretnél szuper szépségtippeket kapni tőlem, és értesülni izgalmas arctornás eseményekről, iratkozz fel hírlevelemre: