Így hatástalanítsd a mimikai ráncokat

A gyakran használt mimikák idővel sajnos nyomot hagynak az arcon, melyek ráncok formájában válnak láthatóvá. Többféle módszer is segíthet a megelőzésben, de az arctorna mellett az egyik leghatékonyabb a rendszeres masszázs.

Az arc izmai nemcsak feltölteni, kisimítani tudják az arcot, hanem a rendszeres mimikához használt izmok ráncosíthatják is a bőrt. Ez főleg akkor következik be ez viszonylag korán, ha nem megfelelő a bőrápolási rutinunk. A mimikai ráncok leggyakrabban a homlokon, a két szemöldök közötti területen, a szem és az ajak környékén jelennek meg először, ugyanis ezek azok a részei az arcnak, amivel leginkább kommunikáljuk érzelmeinket. De semmi pánik! A ráncok természetesek és lehetnek szépek is, csak nem mindegy, hogy mennyi van belőlük.

Többféle módja is van a vaskos mimikai ráncok megelőzésének. Például tudatosan lazíthatjuk, vagy elhagyhatjuk az erős mimikákat, nagyon jó a rendszeres arctorna, de hatásos lehet egy jó arcmasszázs is, ami azonnal lelazítja a befeszült izmokat. Egy gyors masszázs bevethető bárhol és bármikor, 1-2 perc alatt felfrissíthetjük a ‘kritikus” területeket. Mivel én a két szemöldök közötti ráncosodás problémájával találkozom leggyakrabban, ezért most egy ilyen villám masszázs tippet osztok meg veletek.

Első lépés

Tedd mindkét középső ujjadat az orrnyeregbe egymás alá és húzd felfelé őket felváltva egészen a homlok közepéig. Ismételgesd 30 másodpercig. (Ne húzd az ujjad visszafelé a bőrön, csak fölfelé. Közepes erősséggel dolgozz.)

Második lépés

Tedd a középső ujjaidat vízszintesen a szemöldökök közé úgy, hogy a két ujj hegye összeérjen. Közepes erősséggel nyomd rá az ujjak begyét a csontra és húzd őket végig, nagyjából a szemöldök közepéig. Ezután emeld fel az ujjaidat és tedd vissza a kiindulópontra. Ismételd 30 másodpercig.

Még jobb, ha egy kevés krémet, vagy olajat is használsz a masszázshoz.

Ha szeretnél szuper szépségtippeket kapni tőlem, és értesülni izgalmas arctornás eseményekről, iratkozz fel hírlevelemre: